dinsdag 27 januari 2015

my life in snapchat

Hallooooi! 

Ik weet het mensen. Het is al weer een tijdje geleden dat ik een artikel online heb gezet. Ik heb het heel druk gehad en ben er helaas niet meer aan toe gekomen. 

Ik ben nogal een snapchat fan. Ik heb dus van afgelopen dagen mijn snapchat foto's ook opgeslagen. Het leek mij wel leuk om jullie mijn foto's te delen. Pas op hoor. het kunnen veel foto's zijn.
Niet iedereen vind het altijd leuk dat ik veel op snapchat zit. Thuis roept mijn zus dan ook iedere keer als ik een snapchat maak kei hard SELFIE! super irritant natuurlijk.  Ook heb ik een aantal vrienden die zich soms wel een beetje aan mij irriteren. Dat weerhoud mij er natuurlijk niet van. Ik doe lekker mijn eigen weg. 


pak een lekker groot kopje thee erbij. En geniet van een dosis grappige en leuke selfies. 


ik heb zo de foto's van mijn telefoon naar mijn computer gezet. Ik heb ze dus allemaal in willekeurige volgorde in mijn computer staan. De collages staan dus ook leuk in willekeurige volgorde. Ben je er klaar voor? Ja? Nou hier komen ze hoor. Geniet er van! 



Hier zaten Kaylee en ik samen bij tekenen. zoals je kan lezen hadden wij niet heel veel zin in de les rekenen

 Vrijdag avond. Weer een ouderwets avondje naar 't plein met lieve Imke! Verder dit artikels zullen nog wel meer foto's van deze leuke avond voorbij komen. 

Het is weer tijd voor een selfie. 



We hadden al wat meer biertjes op, Natuurlijk komen hier leuke grappige foto's van. 

Ja mensen alweer een selfie. Ik was een artikel aan het schrijven. Tussendoor moeten wel selfies gemaakt worden natuurlijk. 

Het was tijd voor mijn bedje. Ik was dan ook blij en was vrij moe na een drukke dag. 



Ik verveelde me. Ja ik verveel me ook wel eens. En ik dacht ik ga eens tekenen, en als je me een beetje kent teken ik graat patronen. Hier had ik een patroon getekend en heb ze ingekleurd met complementaire kleuren. 

Nieuwjaar. Wat een gezellig avond was dat. Ook bij het plein heb ik een selfie gemaakt met fleur. 

We mochten eerder gaan op school. We waren blij. Dat wouden we natuurlijk eventjes vast leggen. En dit leverde natuurlijk een leuk plaatje op. 



Ook hier was ik weer selfies aan het maken tijdens het bloggen. 

 De tekenles. Het was inleverdag. Onze klas word altijd gesplits. Wij zijn namelijk een vrij grote groep. Dus we zaten met een kleine groep in een lokaal. We hadden onze tekeningen al bij elkaar geraapt en bij elkaar gebonden. Nu maar wachten op onze docent die ons ging beoordelen. Ik verveelde me dus had ik besloten om een patroon op het whiteboard te gaan tekenen. Zulke dingen gebeuren er dus als je op een creatieve opleiding zit. 

Lekker een avondje bankhangen. Ik vind het heerlijk. ik was natuurlijk weer snapchats aan het maken. Toen sprong mama opeens langs me en maakte ik een selfie met mijn moeder. MAM ILOVEYOU! 



Deze foto is exact om 12 uur gemaakt met nieuwjaar. We stonden heerlijk bij het campvuur iedereen een gelukkig nieuwjaar te wensen. 

Ook weer een gekke foto van de leuke stapavond.

Deze is ook weer van afgelopen stapavond. 




We besloten maar een foto samen te laten maken bij deze stapavond. We vroegen een vriend. En deze foto kwam eruit.

Natuurlijk gingen wij nog even door met selfies maken. Hier gingen wij heel de avond mee door. 

Weer tijd voor een selfie. Deze keer probeerde ik zwoel te kijken. Dit s natuurlijk helemaal gefaald. Ook keek ik recht in het licht waardoor ik super wit en bleek lijk. 




Hiermee begonnen wij de avond. Er was een actie gaande bij het plein. Het was 10 vaasjes bier voor € 15,-. Maar imke en ik hadden zoiets ja maar 10 bier krijg ik nog weg. We besloten samen die 10 te delen. Ook dit hadden wij onderschat en viel het toch best zwaar. 

We waren op vakantie in oostenrijk. We gingen lekker uiteten. Ik had me klaar gemaakt en moest een overbelichte selfie maken. 

 The day after. Ik had van die 5 bier en nog een paar andere drankjes een leuke kater. Ik besloot dus ook vroeg naar bed te gaan. Natuurlijk hoort hier ook weer een snapchat bij. 



Outfit of the day. Die kan natuurlijk niet ontbreken. Als jij mij volgt kan je regelmatig een outfit of the day tegen komen. 

♥  Ook dit is een day after foto. Ik had last van een kater. Ook zat ik de ochtend al vroeg in de auto naar het reisbureau. 

♥  Ik had mijzelf klaar gemaakt voor de gezellige avond met imke. Daarbij hoort natuurlijk ook weer een selfie. 



Het was een super koude dag. Onze handen waren zo bevroren. We besloten een heerlijke chocolademelk bij de starbucks te gaan halen. mmh wat was dat lekker zeg. 

♥  Ook weer een selfie van tijdens het stappen. 

Hier een update van de patroon tekening. Hier was hij af. Ik had hem helemaal ingekleurd. En natuurlijk moet hier ook een foto van gemaakt moet worden. 



Imke was even op het toilet. Ik was aan het wachten. En ja wat moet je dan als je aan het wachten bent? juist ouderwetse spiegelfoto maken. 

♥  Voor dat wij naar het plein gingen. Zijn we nog gezellig wezen chillen. We hadden een paar filmpjes gekeken. En natuurlijk de wel bekende Internet gekkies! ken je internet gekkies niet? klik hierop  om een filmpje van internet gekkies te kijken. Ik weet bijna zeker dat je van je stoel afvalt van het lachen. 

Ook hier verveelde ik me. En ja als ik me heel erg ga vervelen ga ik selfies maken. 



We hadden eindelijk weekend. We waren super blij na 3 uur voor niks op school te hebben gezeten die dag. 

We een selfie op z'n tijd. Valt het jullie ook op. Op elke selfie heb ik het zelfde aan. Dit is super toeval. 

Vrijdags hadden we een moeilijke toets van tekenen. Hier moest natuurlijk goed voor geleerd worden. 



Ik had weer eens een keer mijn haar gestijlt. Dit was natuurlijk een vastleg moment. 

Ik had weer even een grappig moment. Ik was een sinaasappel aan het eten en ik dacht even grappig te zijn met de schil.

Weer een stapselfie! 



Ook sporten is belangrijk in mijn leven. Ik was hard aan het trainen in de sportschool. 

Oke oke, dit is echt de laatste foto van de leuke stapavond. 

lunch op school. Ik probeer laatste tijd weer gezonder te gaan eten. Ik neem dan ook een bakje kwark mee naar school. 

Denk je nu naar deze vele foto's van hé dat is leuk, Ik wil meer snaps zien. Dat kan je kan me volgen op snapchat en mij snaps sturen. Mijn snapchat is : Laurapunte. En voeg me toe! 

Hopelijk hebben jullie genoten van mijn vele foto's. 
Liefs Laura

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

© A blog about..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena