woensdag 6 mei 2015

Shoplog | Beautygloss Party 18+

Heyy meiden! (en misschien wel heren)

Vandaag heb ik weer een leuke shoplog voor jullie. Zoals kaylee vertelde zijn wij naar de beautygloss party geweest vorige week. Natuurlijk heb ik mij niet ingehouden en dus lekker geshopt. Voor jullie heb ik de producten op een rijtje gezet. Veel kijk en lees plezier!

Bij de Big Bazar stand kregen wij een grote boodschappentas. Dit was super handig. Hier konden wij al onze geshopte dingen in kwijt. Zo liepen wij niet met allemaal verschillende tasjes. Op een gegeven moment werd de tas toch wel redelijk zwaar.

Hier alles bij elkaar. Natuurlijk hoort hier de goodiebag ook bij. Die Kaylee al in haar artikel heeft beschreven. Toch vond ik het de moeite waard om hem erbij te zetten.

We begonnen bij de bodyshop. Hier hadden ze voor ons een mooie aanbieding gemaakt. Namelijk 3 mini bodybutters voor 7.50. Wij dachten dit is onze kans en dit moeten we niet mis lopen. Ik kocht 3 bodybutters.



Het zijn de geuren:

♥Pink Grapefruit
♥ Strawberry
♥ Moringa

Het zijn echt heerlijke bodybutters. Mocht jullie hier een review van willen zien laat het maar weten!

We gingen naar de volgende stand.
Naar lush, sinds ik met sinterklaas een bodymelt heb gekregen ben ik verliefd op hun prodcuten. Het zijn dierproefvrije producten en ruiken goddelijk. Daarnaast zijn ze goed verzorgend.

zoals ik al zei heb ben ik fan. En heb twee heerlijke dingen gekocht voor in bad.
Namelijk de:
♥ The Comforter
♥ Dragon's egg


Hier zie je ze nog mooi verpakt. Het ziet er een beetje luxe uit vind ikzelf altijd. Alles word altijd verpakt in een apart papiertje.

Hier een mooi kiekje van The Comforter. Een mooie roze Bubble Bar! Over deze Bubble bar komt nog een review!

Het mooie Dragon's egg. Een witte bruisbal met gekleurde vlekjes erin. Deze bruisbal ruikt zo overheerlijk! Heel mijn kamer ruikt er nu naar! Ook hiervoor komt nog een revieuw.

Lush hadden we gehad. Nu nog even door naar Dr. Van der hoog. Ik had in Mascha's vlogs en filmpjes gehoord dat deze maskers heerlijk zijn en goed voor je huid zijn. Dit wilde ik met mijn eigen ogen zien en geloven. Ik besloot dus daar even langs te gaan.

 Ik liep voldaan weg bij deze stand. En wauw wat hebben hun chique tasjes zeg. Het straalt wederom ook weer luxe uit.

En waauuuw. Wat zit er een mooie binnenkant in het tasje. Beetje stom om te fotograferen. Ik heb namelijk een zwak voor patronen. Ik vond het zo geweldig deze moest ik voor jullie even op de foto zetten vond ik zelf.


Deze vier maskers heb ik gekocht. Ik weet van mijzelf dat ik een vrij onrustige huid heb met veel oneffenheden. Ik liet me adviseren welke dan het beste waren voor mijn huid. Ook had ik in een filmpje van Mascha gezien dat dan klei maskers ideaal zijn. Ook zijn dan peeloff maskers goed. Ik besloot van de actie gebruik te maken. 4 maskers voor 5 euro. Ik nam 3 klei maskers en een peeloff masker mee. Ook hier komt nog een review over.

Er waren ook nog kleinere stands. En daar zag ik dit leuks voorbij komen.

Ik kocht deze lipbalsem. Ik weet helaas niet welk merk dit is. Het is in de smaak/geur aardbei. Hij ruikt echt heerlijk zoet. Deze kwamen we toevallig tegen. Het lijkt op de lippenbalsem van esos. In deze stand stonden een aantal grote vazen tot de rand toe gevuld met deze lipbalsems. Iedere vaas een andere geur/smaak.

Hier liep ik zomaar tegen aan. Deze geweldige haar elastiekjes. Ik had ze ergens anders al wel voorbij zien komen. En hoorde links en rechts al verhalen dat deze elastiekjes heel fijn zouden zijn. Ik vroeg aan de verkoopster waarvoor deze elastiekjes goed zouden zijn. Ze vertelde dat je bij deze elastiekjes geen haarpijn krijgt en geen bobbel. Dat van haarpijn vond ik heel fijn! Ik heb nogal snel last van haarpijn als ik mijn haar vast doe. Dat komt vaak omdat ik vrij dik en zwaar haar heb. Met deze elastiekjes heb ik er tot nu toe nog helemaal geen last van gehad. Ze vertelde dus dat je er ook geen bobbel van krijgt in je haar als je je haar los zou doen. Daar kan ik helaas niet over mee praten. Ik heb zoals jullie weten krullen en is die bobbel helemaal geen probleem. Deze elastiekjes hadden ze in veel verschillende kleuren. Ik heb voor de doorzichtige gekozen omdat je deze niet ziet in je haar wat al helemaal geweldig is. Ja ik ben heel erg te spreken over deze elastiekjes.

En als laatste, libresse was ook aanwezig. En tja ik ben ook een vrouw. Dusja, dit heb ik ook wel eens nodig. Natuurlijk heb ik deze niet gekocht. Maar deze deelde ze uit bij de party. Toch een kleine moeite om deze ook op de foto te zetten. Het hoort er tenslotte ook bij!

En natuurlijk de goodiebag niet te vergeten! Deze ga ik niet helemaal beschrijven. Dat heeft kaylee al gedaan. Als jullie die willen zien klik hier

Zoals jullie kunnen zien heb ik aardig mijn best gedaan. En ben ik goed geslaagd. Het is jullie vast opgevallen dat ik veel foto's heb. Ik ben laatste tijd een beetje aan het experimenteren met fotografie. Ik vind het leuk en daarom stop ik graag veel foto's in mijn artikels!

Van welk product willen jullie graag een review zien?  Laat het weten in de comments.
Liefs
Laura

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

© A blog about..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena