dinsdag 19 mei 2015

My life in snapchat #2


Het is ondertussen al een tijd geleden, dat ik voor jullie My life in snapchat heb gemaakt.  Er zijn ondertussen weer een hoop snapchats bij gekomen. Daarnaast leek het mij leuk om ze met jullie te delen. Het zijn veel gevarieerde snaps. Van school, tot uitgaan tot feesten. Een klein kijkje in mijn leven. 

Nu moet ik wel zeggen dat ik snapchat een stuk minder gebruik als voorheen. Eerst vonden vrienden mij verslaafd en begonnen het irritant te vinden. Ze riepen dan elke keer wanneer ik een snapchat maakte SELFIE of SNAPCHAT. Het is natuurlijk niet leuk om dat iedere keer maar weer aan te moeten horen. En besloot toch te gaan minderen. Even afkicken. Ik moet zeggen tot op heden lukt het me nog aardig goed. Natuurlijk zijn er nog wel eens momenten wanneer de verveling toeslaat en naar snapchat grijp. Maar gelukkig komt dat niet meer zo vaak voor. Veel plezier met het bekijken van mijn snapchats van de laatste tijd.

(de tekst hoort bij de fotos van links naar rechts)

♥ Samen met Manon op het personeelsuitje. We waren met het hele team naar de dinnershow goudkoorts geweest! We hebben die avond hard kunnen lachen.
♥Even een selfie voor het personeelsuitje
♥Na het leuke personeelsuitje, door naar Emphasize. Een hardstyle feest wat in het dorp werd gehouden. Daar heb ik nog lekker staan stampen. Heerlijk.

♥ Van niet kunnen slapen ga je maar snapchats maken. Hier probeerde ik grappig te zijn en met een bad eend een duckface te maken.
♥Een selfie kan natuurlijk niet ontbreken
♥Gek doen is dan een feit. Hier maakte ik een snor van mijn haar.

♥ Het was carnaval. Natuurlijk kan dit niet on opgemerkt blijven op snapchat. Er waren deze dagen veel snaps gemaakt. Om te beginnen bij de eerste avond. Ging ik gek doen met een lekker biertje.
♥Gek doen met Tom en Anne. Voordat wij de eerste avond gingen inluiden bij 't plein dronken we nog iets thuis. Waar de gekste snapchats werden gemaakt.
♥Samen met Tom en Sifra gek doen!

♥Even mijn outfit checken. Soms twijfel ik over mijn outfit en vraag ik aan mensen of het leuk is.
♥Doordat ik krullen heb, fohn ik mijn haren onderste boven. Dit kost even wat tijd. Dan ga ik mij vervelen en maak ik dan weer snapchats.
♥ Heerlijk even ontspannen in bad met zwitsal. Wat heerlijk ruikt.

♥ Tijd om te sporten. Ik stond er helemaal klaar voor om te vertrekken naar de sportschool bij ons in het dorp.
♥Mijn nieuwe aquarell kleurpotloden waren binnen gekomen en mijn eerder bestelde kleurboek. De tijd was aangebroken om deze uit te gaan testen.
♥Soms heb je van die avonden, dat je op je bed zit. En een paar minuten voor je uit staart. Ik had op dat moment totaal geen zin om mijn makeup af te halen.

♥Die dag had mijn zus Anne haar praktijkexamen voor haar auto rijbewijs. Doordat ik op stage zat kon ik haar persoonlijk geen succes wensen en stuurde ze dit berichtje.
♥In de auto naar oma, die in Enschede woont. Het is een lange rit. Dat houd dus in dat verveling wel eens voor komt.
♥Op de fiets terug van stage naar huis. De zon scheen heerlijk zo is het helemaal niet erg om naar huis te fietsen.

♥Lekker samen met mijn zus nachos gemaakt!
♥Op dit moment kwam het besef dat mijn stage van 10 weken voorbij was en dus de volgende dag naar school moest inplaats van stage.
♥Gezellig een avondje chillen met Thom en Fleur.

♥ Een avond chillen voor het stappen. Het was lang mooi weer dat betekende dat we de hele avond buiten hadden gezeten.
♥Het begon weer mooi weer te worden. Lekker in een hemdje buiten zitten en van de zon genieten. Heerlijk zulke pauzes.
♥ Samen met fleur in de epic. Die avond draaide Frequencerz. Deze waaier kreeg ik van Jeroen.

♥ Koningsnacht wat een goede avond. Die avond was ik samen met Imke en Marco naar Tilburg zingt geweest en daarna nog even de stad in.
♥ Koningsdag heb ik in Eindhoven doorgebracht. Er was een dancefestival en daar zijn wij gaan kijken.
♥ Natuurlijk konden we niet normaal op de foto staan.

♥ Naar de epic geweest waar Manuel Broekman en Geiza Weisz moesten draaien. Ze hadden mijn telefoon gepakt een op snapchat een selfie gemaakt. Super leuk!
♥ Selfie!
♥ Ik was niet de gekste en had een stift meegenomen. Manuel had zijn handtekening op mijn arm geschreven.

♥ Dancetour Den Bosch, wat een feest. Wat was het gezellig.
♥ Ik ging weer bij iemand in zijn nek. Vanuit daar kon ik een mooie foto maken en zag je hoe druk het was.
♥ In de bus naar het station. Remi en ik waren helemaal moe na een leuk dagje.







Het waren weer lekker veel snapchats deze keer. Willen jullie elke week een leuk artikel over mijn leven in snapchat? laat het weten in de comments.
Denken jullie nou maar ik heb het eerste deel niet gezien klik hier om het vorige artikel te lezen.
Volgen jullie mij nog niet op snapchat en lijkt je dat leuk voeg me dan toe! mijn snapchat is: laurapunte.

Liefs Laura

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken in deze blog

© A blog about..., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena